سهام پتروشیمی ها در بازار بورس

سهام پتروشیمی ها در بازار بورس در همه ی شرایط چه مثبت چه منفی به دلیل حجم آن در بازار می تواند بسیار بر شاخص بورس تاثیر گذار باشد.

یکی از کارشناسان بازار سرمایه گفت : سهام دارانی که در بورس هستند حتی با وجود نوسان های شدید که اخیرا در بازار بورس رخ داده است باز هم نگاه مثبت نسبت به آینده ی بورس دارند.

در شرایط حال حاضر منتظر هستند تا بازگشت بازار را شاهد باشند به ویژه در این حوزه نقش آفرینی پررنگ پتروشیمی ها را می توان مشاهده کرد.

با تمام افت و خیزهایی که بازار سرمایه داشت باز هم این بازار برای سرمایه گذاران جذاب است و میل دارند تا باز هم بازار بورس حضور داشته باشند.

امین مهدوی ادامه داد : بازار سرمایه بازاری است که باید دید بلند مدت به ان داشت و در بلند مدت باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

آمارها نشان داده است که این بازار نسبت به بازارهای ر قیب دیگر بازدهی بیشتری دارد و امیدواریم که رونق به این بازار بازگردد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت باید به بورس نگاه بلند مدت داشت و بورس می تواند بازیگر مهمی در عرصه ی رشد اقتصادی باشد.

هر چقدر که اطلاعات و اخبار اقتصادی کشور شفاف تر باشد بر عملکردی که بازار سرمایه خواهد داشت بسیار موثر خواهد بود و باعث تحولات مثبت این بازار می شود.

نوساناتی که در بازار بورس مشاهده می شود جزیی از ذات این بازار است و با این بازار در هم تنیده شده است و با حمایت هایی که در آینده خواهد شد روند افزایشی و رو به رشد شاخص بورس تهران وارد مرحله ی جدیدتری می شود.

با توجه به داده هایی که داریم در این شرایط قیمت سهام پتروشیمی ها در بازار بورس بسیار جذاب هستند و انتظار داریم تا پس از نوساناتی کنونی بازار ، بازار سرمایه رونق دوباره ای را شاهد باشد.

امین مهدی اظهار داشت : با توجه به اینکه صنایع خودرویی ، پتروشیمی و فولادی بخش بزرگی از بازار سرمایه را تشکیل داده اند همکاری بین این ارکان اصلی و همچنین همگرایی انها با ارکان اقتصادی دولت می تواند باعث تحول مثبت در بازار سرمایه شود.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *