افزایش تولید پی وی سی مجتمع غدیر

افزایش تولید پی وی سی مجتمع غدیر هم گام با سیاست های کلان اتخاذ شده برای رفع مانع هایی که در راه تولید وجود دارد در حدود 3 هزار تن افزاش را تجربه کرد. این افزایش در میزان تولید در پروژه رآکتورهای مجتمع غدیر ایجاد شده است.

همان طور که می دانید این روزها تقاضا برای پی وی سی در بازار بسیار افزایش یافته است و این افزایش 3 هزار تنی موجب شده است تا مجتمع غدیر از 100 درصد ظرفیت اسمی خود استفاده کند و حتی این مرز را نیز رد کند. این افزایش 3 هزار تنی رهون پروژه رفع موانع گلوگاه های نولید در مجتمع پتروشیمی غذیر می باشد.

در طی 5 سال گذشته پروژه ی پاکسازی و تمیزکاری 7 راکتور اصلی خط تولید پی وی سی توسط امکانات داخلی انجام شده است و اجرای این عملیات موجب سود 160 میلیارد تومانی برای مجتمع غدیر شده است. عملیات پاکسازی راکتورها بدون حادثه و تماما با امکانات داخلی انجام شده است.

در پی این اقدام ظرفیت تولید روزانه پی وی وسی مجتمع پتروشیمی غدیر با افزایش 120 تنی به 420 تن در روز رسیده است و همچنین شاهد بهتر شدن کیفی و کمی تولید محصولات شده است.

پی وی سی یک پلاستیک با گستره ی متنوعی از کاربردها ست و یکی از پر فروش ترین محصولات پتروشیمی های داخلی می باشد و بیشترین میزان استفاده آن در صنعت ساختمان سازی می باشد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *