best-exporters

کدام شرکت های پتروشیمی بیشترین صادرات را دارند؟

صادرات در صنعت و تجارت هر کشور به دلیل آورده مالی و تزریق پول به داخل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیاری از تولید کنندگان نمونه ی ایران علاوه بر تامین محصولات بازار های داخلی در زمینه ی صادرات نیز دستی بر آتش دارند.

در بین این شرکت ها و تولید کننده ها شرکت های فعال در زمینه پتروشیمی، پلاستیک  وفرآورده های نفتی در زمره ی پر فروش ترین شرکت های ایران در زمینه ی صادرات کالا قرار گرفته اند.

از شرکت هایی که بیشترین صادرات در سال 96 داشته است می توان به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اشاره داشت. این شرکت بازرگانی پتروشیمی، به عنوان بازوی کلیه مجتمع های پتروشیمی در عرضه محصولات پتروشیمی به خارج از کشور اقدام نموده است. این شرکت دارای سهم 50 درصد خصوصی و 45 درصد سهام آن برای پتروشیمی خلیج فارس است.

خوب است بدانید برای صادرات محصولات پلیمری و پتروشیمی نیاز به اخذ مجوز از این شرکت بازرگانی پتروشیمی است چرا که پتروشیمی و تنها نمایندگان قانونی آنها مجاز به صادرات هستند. جهت پیگیری این امر می توانید به شماره تلفن 82851 رجوع کنید.

آیا می دانید صادرات مواد پلیمری چه چایگاهی در جهان دارد؟

صادرات مواد پلیمری به عنوان یک صنعت پر بازده با سود دهی بسیار بالا در اغلب کشور های پیشرفته و یا در حال پیشرفت مورد توجه صنعتگران و تاجران قرار دارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق از میزان صادرات مواد پلیمری به سایت www.trademap.org  مراجعه کنید.

از صادرکنندگان نمونه  سال 96 در زمینه ی پتروشیمی و پلاستیک می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شرکت پتروشیمی پردیس
  • رنگدانه سیرجان
  • الیاف پلی استر ساینا دلیجان
  • لوله گستر خادمی

برای دریافت لیست کامل صادرکنندگان نمونه سال 96 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود لیست صاردکنندگان برتر سال 96

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *