صادرات مواد  PP 060

صادرات مواد PP 060 به عنوان یک هموپلیمر از گریدهای مربوط به پلی پروپیلن ها توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد.این مواد توسط شرکت پتروشمیی پلی نار تولید و عرضه می گردند. در این مقاله درباره ی صادرات این مواد و کاربردها و خواص آن اطلاعاتی را به شما اررایه خواهیم کرد.

پلی پروپیلن ها به دو دسته ی هموپلیمر و کوپلیمر تقسیم می شوند.این مواد از اساسی ترین و پرمصرف ترین مواد پلیمری در بازار هستند.

پلی پروپیلن PP060

 

این مواد در چهار دسته ی فرآیندی از جمله اکستروژن ، نساجی ، فیلم کست و ترموفرمینگ قرار می گیرند. از جمله ویژگی های خوبی که این مواد دارند می توان به جریان پذیری و فرآیند پذیری مناسب آن اشاره نمود. این گرید در دسته گریدهایی قرر می گیرند که می توانند در تماس با مواد غذایی قرار گیرند.

ویژگی ای که برای هموپلیمرها می توان نام برد انعطاف پذیری مناسب و قابلیت آن برای مخلوط شدن با حلال های آلی و دیگر پرکننده هاست.

 

کاربرد مواد PP 060

 

کاربردهایی که برای این گرید ذکر می شود گستره ی وسیعی از کاربردها را شامل می شود. به عنوان مثال ذر ساخت الیاف برس ، الیاف تک رشته ، کیف و کوله ، مبلمان مربوط به فضای باز و باغی ، نخ نواری ، جامبو بگ ، طناب و ریسمان و …

کاربردهای هموپلیمرها به طور کلی نیز برای چسب ها مثل چسب چوب و چسب بسته بندی ، در صنعت رنگ آمیزی ، در زمینه تولید پارچه های داخل خودرو ، شیشه پاک کن ها و … می باشد.

 

نگه داری و نکات ایمنی

 

این مواد باید در دمایی بین 5 تا 30 درجه سانتی گراد نگه داری شوند. مدت زمان نگه داری و انبار نیز در حدود یک سال می باشد. این مواد باید در مکانی به دور از ور خورشید نگه داری شوند و از هر گونه یخ زدگی نیز جلوگیری شود

 

 

صادرات مواد  PP 060

 

بازرگانی کرمی با سال ها تلاش و تجربه در زمینه ی صادرات و واردات و تامین انواع مواد پلاستیک ، پلیمر و مواد شیمیایی آماده است تا مواد مورد نیاز مشتریان گرامی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد. برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه تامین و استفاده از مشاوره رایگان با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *