صادرات مواد اولیه شوینده

صادرات مواد اولیه شوینده به کشورهای مختلفی از جمله کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان انجام می پذیرد. تا پایان دی ماه سال 99 چیزی در حدود 117 میلیون دلار صادرات مواد آرایشی و بهداشتی انجام پذیرفته است.

 

مواد اولیه تولید مواد شوینده

 

تولیدکنندگان فعال در کشور عراق به دنبال حضور فعال در حوزه تامین مواد شوینده در عرصه های مختلف هستند و این هدف جز با داشتن مواد اولیه برای تولید مواد شوینده امکان پذیر نمی باشد.

کشور ایران از بهترین تامین کنندگان انواع مواد اولیه مواد شوینده می باشد که می تواند بهترین مواد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار کشورهای همسایه قرار دهد.

 

انواع مواد اولیه شوینده

 

بازرگانی کرمی انواع مواد اولیه شوینده را در کیفیت استاندارد و با بهترین قیمت به کشورهای مختلف از جمله عراق ، افغانستان ، ارمنستان، تاجیکستان و دیگر کشورهای آسیای میانه صادر می کند. تعدادی از مواد اولیه شوینده صادراتی به شرح زیر می باشد :

 

تگزاپون معمولی ، تگزاپون N70 ، لورامید ، سود پرک ، سود مایع ، تگزاپون صدفی

سدیم لوریل اتر سولفات ، اسانس ، رنگ ها ، سدیم کربنات سبک ، سولفو سوکسینات

اوره صنعتی و دارویی ، جوش شیرین ، سدیم سولفات ، سود آش ، سدیم کربنات سنگین

وازلین ، پارافین ، گیلیسیرین ، EDTA ، سدیم هیدروکساید ، اسید سیتریک آبدار

اسید سیتریک خشک ، کلسیم کلراید و ….

صادرات مواد اولیه شوینده

فروش مواد اولیه شوینده

 

ویژگی های زیر برای مواد اولیه شوینده ذکر می گردد :

پراکنده سازی ، خیس کنندگی ، کشش سطحی ، کف کنندگی ، پدیده میسل و …

از مواد شوینده برای از بین بردن آلودگی ها از سطوح و لباس ها و حتی بدن انسان استفاده می شود. استفاده از مواد شوینده روند پاکسازی آلودگی از سطح را سرعت می بخشد.

معمولا روند پاکسازی سطح آلوده با آب به تنهایی به صورت کامل صورت نمیگیرد و هنوز مقداری از آلودگی بر سطح باقی خواهد ماند. استفاده از مواد شوبنده موجب می شود تا این مشکل برطرف شود.

 

جهت تامین و صادرات مواد اولیه شوینده و اطلاع از جزییات ان با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *