افزایش ارزش محصولات پتروشیمی در سال 2020

به نقل از پایگاه اینترنتی مونتانا لجر ، ارزش بازار جهانی محصولات پتروشیمی در سال‌های آینده با رشد زیادی روبه‌رو مواجه می شود.

ارزش بازار جهانی محصولات پتروشیمی در سال‌های آینده شاهد رقابتی متعادل خواهد بود، بازیگران کلیدی در بازار برای رهبری و تسلط بر بازار بر ادغام و همکاری با شرکت‌های کوچک و منطقه‌ای تمرکز خواهند داشت.

سینوپک لیمیتد چین، شورورن فیلیپس کمیکال ال‌ال‌سی آمریکا، دو پونت امریکا، شل کمیکال، توتال فرانسه، سومیتمو کمیکال ژاپن، سابیک عربستان، لیوندبیسل اینداستریز هلند، اکسون موبیل آمریکا از جمله شرکت‌های بزرگ و بازیگران اصلی در بازار جهانی محصولات پتروشیمی هستند.

برآوردها نشان می دهد که نرخ رشد ترکیبی سالانه بازار جهانی محصولات پتروشیمی در بازه زمانی 2014 تا 2020 میلادی با 6.80 درصد رشد روبه‌رو خواهد شد و ارزش آن تا پایان دوره مورد بررسی به 885 میلیارد و 100 میلیون دلار خواهد رسید.

پرچم دار محصولات جهانی پتروشیمی بخش اتیلن خواهد بود و در این بازه زمانی جایگاه  خود را حفظ می کند.

براساس تقسیم‌بندی جغرافیایی، آسیا-اقیانوسیه این منطقه بر بازار احاطه و سهم بزرگی از بازار محصولات جهانی پتروشیمی خواهد داشت.

انتظار می‌رود بازار جهانی محصولات پتروشیمی به دلیل رشد فزاینده  برای کالاهای پتروشیمی و برنامه‌های توسعه‌ای در مناطق موردنظر با رشد زیادی مواجه خواهد شد.

اقتصادهای نوظهور نیز به دنبال بهره‌گیری از صنعت پتروشیمی برای مصارف مختلف هستند که این موضوع به افزایش تقاضای جهانی برای محصولات پتروشیمی منجر خواهد شد.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *