نمایشگاه Packplast Africa

نمایشگاه پک پلاست آفریقا، بزرگترین رویداد تجاری در صنعت شرق آفریقا است که در تاریخ 18 تا 20 مهر برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بازدیدکنندگان از سراسر آفریقای شرقی و مرکزی و سایر کشورها به خود جذب می‌کند، بنابراین به غرفه داران فرصتی عالی برای کشف چندین کشور به طور همزمان می دهد. رشد صنعت بسته بندی در تانزانیا با افزایش شهرنشینی، افزایش درآمد قابل تصرف، تغییر ترجیحات مصرف کنندگان، افزایش تقاضا برای راحتی و بهداشت، و گسترش بخش های تجارت الکترونیک و خرده فروشی انجام می شود.

تانزانیا یک بخش حیاتی است که انواع بسته بندی را برای محصولات و کاربردهای مختلف از جمله مواد غذایی، نوشیدنی، مراقبت های بهداشتی و دارویی، خرده فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و غیره ارائه می دهد. صنعت بسته بندی در تانزانیا همچنین از توسعه سایر بخش ها مانند تولید، تامین کنندگان، توزیع کنندگان، سرمایه گذاران، مقامات دولتی، مربیان، مشاوران، تجارت و گردشگری حمایت می کند. تانزانیا طیف وسیعی از مواد بسته بندی مانند پلاستیک، کاغذ، فلز، شیشه و چوب را ارائه می دهد.

موضوعات موردتوجه نمایشگاه:

شامل مواد اولیه و تمامی ماشین آلات مورد استفاده در صنعت پلاستیک، لاستیک، بسته بندی و چاپ، مواد خام، دستگاه های قالب گیری بادی، خط اکستروژن، دستگاه وکیوم، دستگاه مخلوط کن، گندله، دستگاه های پلاستیک، تجهیزات بازیافت و اسکراپر، مواد افزودنی ، مواد شیمیایی ، محصولات مرتبط با بسته بندی، محصولات پلاستیکی ، مواد اولیه پلاستیک ها و غیره.

زمان برگزاری:

9 تا 11 اکتبر 2024 – 18 تا 20 مهر 1403

وبسایت نمایشگاه:

www.expogr.com

Rate this post