مواد HP525J برای تولید چه محصولاتی پیشنهاد می شود؟

شرکت ما تولید کننده محصولاتی مانند بسته بندی های پزشکی و ظروف مواد غذایی ترموفرم شده است. با توجه به تجربه شما در حیطه کاری تامین مواد اولیه پلیمری گرید مناسب برای تولید این موارد چه گریدی می باشد ؟

شرکت بازرگانی افشین کرمی Irplastics تامین کننده اصلی مواد اولیه پلیمر و پلاستیک جهت تولید موارد ذکر شده مواد HP525J را پیشنهاد می دهد. این گرید یک هموپلیمر جریان متوسط ​​با توزیع وزن مولکولی دووجهی و شفافیت خوب است که برای فیلم‌های BOPP در نظر گرفته شده است. این محصول برای فیلم های متالیزاسیون هم به صورت تک لایه و هم در ساختارهای کواکسترود مناسب است و شامل یک تثبیت کننده پردازش استاندارد است، اما حاوی هیچ گونه لغزش و عوامل ضد انسداد نیست و فاقد استئارات کلسیم است. گرید HP525J خواص نوری خوب، پردازش آسان و مشخصات فیلم بسیار پایدار را ارائه می دهد. کاربردهای معمولی فیلم های بسته بندی BOPP و ورق های ترموفرمینگ فاز جامد هستند و برای تماس با مواد غذایی مناسب است.

کاربردهای ذکر شده برای این گرید فیلم متالیزاسیون ، بسته بندی پزشکی ، فیلم بسته بندی مواد غذایی ، ظروف مواد غذایی ترموفرم شده ، فیلم BOPP و لمینیت به فیلم های دیگر می باشد.

HP525J

HP525J

HP525J

 

جهت اطلاع دقیق از قیمت مواد HP525J و کسب مشاوره با همکاران ما در شرکت Irplastics تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post