عرضه  PVC ایالات متحده در ترکیه با قیمت 1850 الی 1870 دلار

عرضه  PVC ایالات متحده در ترکیه با قیمت 1850 الی 1870 دلار

در طی چند روز گذشته بازار پی وی سی ایالات متحده جو آرامی داشت. قیمت ها نیز پس از تجربه ی 135 دلار افزایش دیگر روند افزایشی را طی نکرد و به قیمت ثابتی رسید.

با توجه به افزایش تقاضا برای پی وی سی در طی روزهای گذشته تامین کنندگان به دنبال راه های مختلف و جایگزین برای ارسال کاالای خود هستند و این زمان بسیار مناسبی برای بالا بردن سهم شرکت ها در بازارهای بین المللی هست.

یکی از فعالان بازار بیان کرده است که بندرهای ایالت متحئه پر از کانتینرهای وارداتی است به صورتی که کشتی ها امکان توقف در بنادر ایالت متحده را ندارند و مجبورند بدون داشتن محموله به سمت چین حرکت کنند.

با توجه به اینکه به فصل ساخت و ساز نزدیک میشویم همزمان میزان تقاضا برای انواع پلیمر افزایش یافته است.

تولیدکنندگان ممکن است پس از اعلام قیمت های ماه آوریل برای اتیلن و پی وی سی در اروپا، که انتظار می رود افزایش یابد، تعدیل قیمت های صادراتی را آغاز کنند.

قیمت صادراتی برای پی وی سی بین 1700 الی 1730 دلار در هر تن FAS هیوستون است. پی وی وسی در ترکیه نیز با قیمت 1850 الی 1870 دلار عرضه شده است. این قیمت مربوط به پی وی سی ایالات متحده می باشد. این در حالی است که قیمت های داخلی در کشور ثابت بوده است.

در طی چند روز گذشته در بخش بازار اتیلن ایالات متحده نیز قیمت ها روند کاهشی خود را آغاز کردند.میزان دسترسی به کالاها بالا است و بعضی از تاسیسات نیز در تگزاس در گذشته تعمیر و نگه داری را انجام داده اند.

پیش بینی ها حاکی از آن است که بازار پی وی سی در طی روزهای آینده تغییر محسوسی را نخواهد داشت و امکان دارد تولیدکنندگان در ماه آوریل پس از اعلام قیمت ها برای پی وی سی و اتیلن ، تصمیم به افزایش قیمت ها داشته باشند و عرصه به اندازه کافی در بازارها خواهد بود و قیمت های صادراتی تعدیل خواهد شد.

 

Rate this post