صادرات پلی اتیلن سنگین

صادرات پلی اتیلن سنگین گرید HD5000S

صادرات پلی اتیلن سنگین 5000s از طریق پتروشیمی جم و توسط بازرگانی افشین کرمی انجام می گیرد.  این ماده از گروه پلیمری پلی اتیلن سنگین اکستروژن بوده و دارای خواص منحصر به فرد و کاربرد آن برای تولید نخ های پلی اتیلنی می باشد.

کاربرد و خواص پلی اتیلن HD5000S

پلی اتیلن که یک درشت مولکول پلیمری است از دو جز مولکول های PE و کوپلیمرها ( دارای دو مونومر مجزا ) تشکیل شده که با توجه به شرایط پلیمریزاسیون می تواند دارای شاخه های متفاوتی باشد.  PE بخش مصرفی پلیمر است که در شکل های مختلف مانند فیلم های پلیمری،  محفظه پلیمری و لوله و اسباب بازی ها موجود می باشد.

پلی اتیلن یک پلیمر نیمه کریستالی ( شامل نواحی کریستالی و آموزشی ) است،  که در بخش کریستالی زنجیره مولکولی بسیار منظم،  با تراکم زیاد و به موازات هم هستند، و همین موجب افزایش و استحکام آن می باشد. پلی اتیلن ها شامل چند نوع سنگین HDPE و سبک LDPE و متوسط MDPPE و سبک خطی LLDPE و غیره هستند.

  پلی اتیلن های سنگین دانسیته بالا دارند و از استحکام و مقاومت خوبی در برابر ضربه،  مواد شیمیایی و حرارت و نور خورشید برخوردار می باشند. پلی اتیلن های سنگین در گریدهای مختلفی تولید می شوند که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند.

پلی اتیلن hd5000s از نوع سنگین اکستروژن بوده و دانسیته بالا دارد.  همچنین به لحاظ انعطاف پذیری و مقاومت خوب آن در صنعت پلاستیک جهت تولید طناب و نخ های پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پلی اتیلن HD5000s

با توجه به شرایط روز بازار قیمت مواد اولیه پلاستیک و نوع تولید همواره در حال تغییر می باشد. در مورد پلی اتیلن سنگین 5000s پتروشیمی جم که تولید کننده اصلی آن می باشد این پلی اتیلن را با سه درصد تخفیف به خریداران عرضه می کند.

کد تعرفه ماده پلی اتیلن سنگین hd5000s در ردیف ۳۹۰۱ بوده که بیشترین صادرات آن به کشورهای مجاور است.

شما می توانید جهت آخرین به روزسانی و استعلام قیمت با کارشناسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی در تماس باشید.

خرید و صادرات پلی اتیلن سنگین 5000s

صادرات مواد اولیه و پلیمری با بحران های مختلفی رو به رو است و با توجه به شرایط اقتصادی جهان و تحریم ها برای کشور نیاز به آگاهی و دانش کافی و تخصصی می باشد.

گروه بازرگانی افشین کرمی در زمینه خرید و صادرات انواع پلی اتیلن از جمله گرید 5000s به کشورهای همسایه نظیر روسیه،  ارمنستان،  ترکیه،  پاکستان و افغانستان و سایر کشورها فعالیت دارد.  بنابراین می توانید با کمک و کسب مشاوره تخصصی از کارشناسان این تیم خرید پلی اتیلن 5000s را با قیمتی مناسب و با کیفیت اصل تهیه نمایید.

از جمله مواردی که در  تیم بازرگانی افشین کرمی در خصوص صادرات و خرید پلی اتیلن سنگین 5000s  حائز اهمیت و مورد توجه است عبارتند از:حجم درخواستی،  موارد استفاده از hd5000s و نرخ سفارش و استعلام قیمت HD5000S که با قیمت ویژه و تامین مستقیم از پتروشیمی جم صورت می گیرد.

در این باره می توانید جهت  اطلاع دقیق از قیمت پلی اتیلن سنگین HD5000S و نیز کیفیت و کاربردهای آن با کارشناس ما در گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)