صادرات مازوت 180 به روسیه

صادرات مازوت 180 به روسیه یکی از خدمات مجموعه بازرگانی افشین کرمی است که این خدمت را با کیفیت بالای محصول ارائه شده به مشتری با قیمت رقابتی تضمین می کند. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره مازوت 180 بدانیم چرا که در زمان صادرات یک محصول باید درباره آن محصول اطلاعات کافی و جامعی باید داشت، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مازوت 180

مازوت 180 نیز یکی از انواع مازوت هاست و ترکیبی است که از تقطیر و پردازش نفت به دست می آید و شامل کسرهای سبک تر و کسرهای سنگین تر می شود. نام های دیگر مازوت ، نفت کوره یا نفت سنگین نیز می باشد و به هر سوخت مایعی اطلاق می شود که در دیگ های بخار یا کوره ها برای تولید گرما مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات مازوت 180 عراق

در زمان های گذشته از مازوت برای گرم کردن خانه ها در شوروی سابق استفاده می شد به این دلیل که تجهیزات لازم برای تبدیل مازوت به دیگر مواد وجود نداشت.

CST 180 مخفف Centistoke (cSt) در دمای 180 درجه سانتیگراد است. ویسکوزیته سینماتیکی نفت کوره را در این دما نشان می دهد. ویسکوز روغن کوره CST 180 نسبتاً کمتر از روغن کوره CST 380 است.

استفاده متداولی که از این مواد به عنوان روغن سوخت CST 180 می شود اغلب در موتورهای دریایی، به ویژه در کشتی ها و کشتی های با اندازه متوسط ​​رواج می شود و انرژی لازم برای پیشرانه و سیستم های سواری را تامین می کند. همچنین این مواد به عنوان سوخت برای تولید برق، پناهگاه های دریایی و نیروگاه های گرمایش صنعتی بزرگ استفاده می شود.

صادرات مازوت 180 عراق

نفت کوره نوعی سوخت مایع مشتق شده از نفت است که عمدتاً برای گرمایش، تولید برق و به عنوان منبع انرژی در فرآیندهای مختلف صنعتی استفاده می شود و در هوای سرد بسیار عالی عمل می کند و برای شرایطی مانند قطب شمال بسیار عالی است.

صادرات مازوت 180

شرکت بازرگانی افشین کرمی تامین کننده و توزیع کننده و صادرکننده عمده مازوت 180 در ایران است. ما به عنوان یک شرکت مفتخریم که می توانیم خدمات بازرگانی کارآمد را همراه با قیمت های بسیار رقابتی ارائه دهیم.

ما می توانیم کیفیت، کارایی و ایمنی را برای طیف وسیعی از محصولات خود تضمین کنیم که این در نوع خود بی نظیر است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه همکاری درباره صادرات مازوت 180 به روسیه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post