مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی آلمان

شرکت بازرگانی افشین کرمی در این مقاله از سایت Irplastics قصد دارد از تعدادی از محصولات پلیمری صادراتی آلمان نام برده و درباره این گریدها و نحوه واردات یا تجارت با این کشور مطالبی را ارایه دهد، چرا که کشور آلمان یکی از کشورهای تاثیرگذار در عرصه بین المللی در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی می باشد ، پس تا به انتها با ما همراه شوید.

صادرات پلیمر آلمان

آلمان به عنوان سومین اقتصاد برتر در جهان یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان و اروپا محسوب می شود. اقتصاد این کشور بسیار توسعه یافته است و بخش صنایع این کشور سهم عمده ای را در این بازار از آن خود کرده اند. صنعت پلاستیک آلمان نیز در زمره این صنایع قرار می گیرد که در زمینه تولید ماشین آلات پلاستیک و لاستیک از پیشتازان قرار گرفته اند.

اروپا یک پنجم از کل مصرف جهانی پلاستیک را دارد و آلمان جذابیت سرمایه گذاری بسیار بالایی را برای سرمایه گذاری در بخش پلاستیک داراست چرا که این کشور به میزان تقریبی 8 درصد از تولید جهانی پلاستیک را داراست. آلمان به عنوان یکی از تولید کنندگان مواد خام پلیمری بیشترین میزان مواد اولیه تولید شده را به کشورهای هند ، ویتنام و ایالات متحده صادر می کند. 77 صادرکننده آلمانی محموله های خود را به بیش از 100 خریدار فروخته یا صادر نموده اند.

پلی کربنات آلمان

یکی از مواد اولیه پلیمری صادراتی آلمان مواد پلی کربنات PC می باشد. این مواد در گریدهای متفاوتی مانند پلی کربنات PC 2607  ، پلی کربنات PC 2807 ، پلی کربنات PC 2856  ، پلی کربنات PC 2858 از برند BAYRR می باشند. به عنوان مثال گرید PC 2856 یک گرید مناسب مواد غذایی است و گرید PC 2858 یک گرید مناسب مواد دارویی است. شکل ظاهری این مواد به شکل گرانول شفاف است و این مواد به صورت بسیار وسیعی در زمینه قالب سازی و تغییرات حرارتی مورد استفاده است.

مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی آلمان

پلی کربنات آلمان به عنوان یک ماده سخت و شفاف جایگزین بسیار مناسبی برای شیشه محسوب می شود به خصوص که هزینه بسیار پایین تر و وزن سبک تری نسبت به شیشه دارد بنابراین می توان از این مواد برای صرفه اقتصادی بهتر استفاده نمود. اشتعال ناپذیری ، مقاومت در برابر ضربه و خراش ، عایق حرارتی از جمله ویژگی های این مواد می باشد.

پلی پروپیلن آلمان

یکی دیگر از پلیمرهای صادراتی کشور آلمان پلی پروپیلن PP می باشد ، این مواد از چگالی پایینی برخوردار هستند و در برابر استرس های محیطی مقاومت بالایی دارند. PP به جهت قالب گیری بسیار مناسب می باشد و هزینه تولید آن نیز نسبت به دیگر پلاستیک ها پایین تر است و استحکام مکانیکی و مقاومت در برابر اسید و باز و حلال ها را داراست.

پلی پروپیلن آلمان به شکل ورق ، لوله و میلگرد نیز عرضه می شود. ورق پلی پروپیلن آلمانی برای تولید و ساخت وان اسید و مخازن آبکاری مورد استفاده قرار می گیرد. این ورق ها در برابر مواد شیمیای ، خوردگی و حرارت بسیار قوی و از مقاومت بالایی برخوردارند.

مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی آلمان

پلی آمید آلمان

پلی آمید آلمان از جمله پلیمرهای صادراتی این کشور به دیگر کشورهاست. در سال 2022، آلمان 127 میلیون دلار پلی آمید صادر کرد و ششمین صادرکننده بزرگ پلی آمید در جهان شد. در همان سال، پلی آمید ۷۱۹مین محصول صادراتی آلمان بود. مقصد اصلی صادرات پلی آمید فابریک از آلمان عبارتند از: مجارستان (19.8 میلیون دلار)، چک (16.3 میلیون دلار)، فرانسه (13.1 میلیون دلار)، چین (12.5 میلیون دلار) و رومانی (11.9 میلیون دلار).

سریع‌ترین بازارهای صادراتی برای پلی آمید فابریک آلمان بین سال‌های 2021 تا 2022 فرانسه (4.05 میلیون دلار)، اسپانیا (3.24 میلیون دلار) و ایتالیا (3 میلیون دلار) بودند. ویژگی های اصلی پلی آمیدها ضد شعله بودن ، پایداری حرارتی بالا ، مقاومت شیمیایی و سایشی بالا ، چقرمگی عالی  ، فرآیند پذیری عالی و جریان پذیری و پردازش آسان می باشد.

مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی آلمان

واردات محصولات پلیمری صادراتی آلمان

بازرگانی افشین کرمی بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تامین ، صادرات و واردات انواع مواد پتروشیمیایی ، پلیمر و پلاستیک داشته است و تجربه زیادی در این زمینه ها کسب نموده است. این شرکت یکی از اصلی ترین تامین کنندگان مواد پلی آمید ، پلی پروپیلن و پلی کربنات می باشد و لذا جهت تسریع در فرآیند واردات این محصولات از آلمان آماده است تا مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بسیار بالا را به تجار و خریداران این محصول ارایه نماید.

در راستای رفاه حال خریداران خدمات ارایه شده شامل استعلام قیمت به روز مواد پلیمری، تحویل مواد پلیمری از درب کارخانه و مشاوره و غیره خواهد بود. شما می توانید جهت تهیه ، خرید و واردات و صادرات هر گونه مواد پلیمری با کیفیت درجه یک و نیز استعلام قیمت به روز این گرید و نیز هرگونه سوال و مشکلی در زمینه مهم ترین محصولات پلیمری صادراتی آلمانبا کارشتاسان ما در تیم بازرگانی افشین کرمی تماس بگیرید.

Rate this post