پلی اتیلن شرکت آریاساسول

پلی اتیلن شرکت آریاساسول در حجم 300 هزار تن وارد فاز اجرایی خود شد.

روابط عمومی شرکت آریاساسول اعلام کرد که بعد از برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار طرح پلی اتیلن آریاساسول ، شرکت مهندسان مشاور سازه با مشارکت شرکت سازه پاد تهران برنده ی این مناقصه شد که پس از تکمیل مراحل مقدماتی برای همکاری وارد فاز اجرایی می شود.

عملیاتی که برای اجرای طرح پلی اتیلن آریاساسول در نظر گرفته شده است طی مدت 27 ماه برنامه ریزی شده است که با این حساب در نیمه ی دوم سال 1401 به پایان خواهد رسید.

هدفی که برای این طرح در نظر گرفته شده است این است که با اجرای این طرح سود آوری و ارزش افزوده را بالا ببرند که این مهم از طریق ایجاد تنوع در محصولات و کامل کردن زنجیره ی ارزش پلی اتیلن آریاساسول صورت می پذیرد.

عملکرد مثبت و عالی پتروشیمی آریاساسول در 6 ماهه ی اول سال

شرکت پلیمر آریاساسول طی گزارش مالی ای که از شش ماهه ی اول خود ارایه کرده است توانسته است در مقایسه با دوره ی مشابه در سال قبل حدود 95 درصد افزایش داشته باشد.

یعنی در شش ماهه ی اول سال 99 به سودی معادل 8782 ریال برای هر سهم دست پیدا کند.

شرکت آریاساسول در تابستان 99 نسبت به فصل بهار 96 درصد افزایش در سود داشته است یعنی به رقمی معادل 5817 ریال سود برای هر سهم دست پیدا کرده است.

فروش شرکت آریاساسول در فصل تابستان نسبت به فصل بهار 54 درصد رشد کرده است که در همین مدت بهای تمام شده 23 درصد افزایش پیدا کرده است.

همین امر باعث شده است تا حاشیه سود ناخالص افزایش جالب توجهی را داشته باشد.

به طوری که از 42 درصد به 54 درصد از فصل قبل تا فصل جاری برسد که این خود بسیار افزایش چشمگیری می باشد. در فصل های گذشته این حاشیه سود ناخالص بین 41-52 درصد متغیر بوده است.

مجموع فروش شرکت آریا ساسول در شش ماههی ابتدایی سال 99 به 60734 میلیارد ریال رسیده است که این رقم نسبت به دوره ی مشابه قبلی در سال گذشته 12 درصد افزایش پیدا کرده است.

شرکت پلیمر آریاساسول در سال جاری در بازار دوم فرابورس عرضه شد و از سود آورترین شرکت هایی محسوب می شود که در بازار بورس وجود دارند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *