مواد قیمت مناسب جهت تولید

مواد قیمت مناسب جهت تولید

افزایش و نوسانات قیمت ارز موجب می شود تا بازارهای مختلفی تحت تاثیر این نوسانات قرار بگیرند و دچار تغییرات بشوند.

همانطور که می دانید صنایعی که به مواد اولیه ی وارداتی وابسته هستند با افزایش قیمت ارز با مشکلات مهمی برخورد می کنندو از طرف دیگر صنایعی هستند که گمرک اجازه ی ترخیص مواد اولیه ی آنها را نمی دهد و این دسته از صنایع نیز دچار مشکلات متعددی می شوند.

از نگاهی دیگر با شیوع کرونا ویروس و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد جهانی نه تنها اقشار کم درآمد و صاحبان کسب و کارهای کوچک آسیب دیدند بلکه تولید کنندگان نیز به دلیل محدودیت معاملات در داخل کشور و محدودیت صادرات و واردات آسیب جدی دیدند.

به گفته ی کارشناسان دغدغه ای که در زمینه ی تامین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی وجود دارد به مراتب بسیار مهم تر و جدی تر از تبعات ویروس کرونا می باشد.

به علت کمبودی که در زمینه مواد اولیه وجود دارد خط تولید بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده است و به تبع آن عرضه کالا در بازار کاهش یافته است.

تامین ارز مورد نیازی برای تامین مواد اولیه نیز یکی از دغدغه هایی است که تولید کنندگان با آن مواجه هستند و اینکه واحدها نتوانند مواد اولیه را به موقع برسانند و تامین کنند ، کلیدی ترین موضوعی است که در شرایط کرونا باید به ان توجه کنند.

یکی ازمهم ترین دغدغه های تولیدکنندگان این است که مواد اولیه قیمت مناسب به کارخانه شان برسد. اگر واحد های تولیدی در تامین مواد اولیه مشکل داشته باشند چگونه می توانند کار کنند ، چه برسد به اینکه صادرات داشته باشند. از آنجا که قیمت مواد و تجهیزات نوسانات زیادی دارد

نوسان نرخ ارز در قیمت تمام شده کالاهای وارداتی و افزایش هزینه های تولید بسیار نقش داشته ، لذا گاهی استفاده از مواد داخلی و یا واردات بدون واسطه مواد برای شرکت های تولیدی به صرفه تر خواهد بود که ما به صورت—کانتینرهای وارداتی را خرید و برای تولید کننده می فرستیم.

جهت اطلاع از قیمت مواد اولیه پلیمری و پلاستیکی و اطلاع بیشتر از جزییات با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل فرمایید

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *