قیمت ای بی اس 90913 قائد بصیر

قیمت ای بی اس 90913 قائد بصیر یکی از چندین نوع اکریلونیتریل بوتادین استایرن توسط عوال مختلفی تعیین می گردد. مواد 90913  توسط شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان تولید و عرضه می گردد.

کاربردی که برای ای بی اس 90913 (ABS)رواج دارد کاربرد تزریقی – خود رنگ مشکی می باشد. آیا با فرآیند تزریق آشنایی دارید ؟

فرآیند تزریق

معمولا محصولاتی که از طریق فرآیند تزریق ساخته می شوند بعد از تولید نیاز به پولیش و پرداخت ندارند و بلافاصله پس از تولید قابلیت آن را دارند تا مورد استفاده قرار گیرند.

اگر به اطرافمان بیشتر دقت کنیم متوجه می شویم که بسیاری از محصولاتی که به طور روزانه با آن ها سر و کار داریم طی فرآیند تزریق تهیه و تولید شده اند.

ای بی اس 90913 ABS نیز یکی از مواردی است که با فرآیند تزریق برای تولید محصول سر و کار دارد.

قیمت ای بی اس 90913

ای بی اس 90913 قائد بصیر یکی از پلیمرهای رنگی است که با توجه به نیازی که بازار دارد تولید شده است. رنگ این مواد مشکی رنگ است و پتروشیمی قائد بصیر نیز این مواد را تولید و عرضه می کند.

نکته ای که باید در مورد ای بی اس 90913 ABSبدانیم ان است که این گرید ، رنگ شده ی گرید N50 هست و به لحاظ خواص بسیار مشابه یا حتی برابر با این گرید است.

پس برای بررسی دیتاشیت و اطلاعات فنی دیتاشیت N50 را مورد استفاده قرار می دهند.

کاربرد ای بی اس 90913

ای بی اس 90913 مانند دیگر ای بی اس ها پرکاربرد می باشد. همان طور که می دانید ای بی اس ها به دلیل سبک بودن و به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه بودن بسیار پرکاربرد می باشند و مورد استقبال قرار گرفته اند.

مواد 90913 نیز در زمینه های مختلفی مانند صنایع خودرو سازی ، تولید قطعه های الکتریکی و بعضی از لوازم خانگی مثل یخچال و جاروبرقی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت ای بی اس 90913 قائد بصیر به صورت روزانه و با نوسانات دلار و دیگر عوامل موثر بر قیمت پلیمرها تعیین می گردد.

گروه بازرگانی افشین کرمی جهت تامین ، فروش و صادرات ای بی اس 90913 قائد بصیر و دیگر انواع گرید های ای بی اس و پلیمرها و پلاستیک های دیگر فعالیت می کند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *