قیمت اسلک وکس

قیمت اسلک وکس و کاربردهای متفاوت این ماده موجب شده است تا توجه فعالین بازار برای به دست اوردن حاشیه سود مناسب به این ماده جلب شود.

اسلک وکس چیست ؟

اسلک وکس ماده ای است که در گذشته به عنوان پسماند به حساب می آمده است اما اکنون دارای ارزش و کاربرد شده است. Slack Wax از وکس و روغن که فرآورده فرعی یا جانبی برای پالایشگاه های روغن موتور محسوب می شود ، تولید می گردد.

کاربرد slack wax

این مواد برای ساخت پارافین به کار می روند و در واقع ماده ی اولیه برای ساخت پارافین هستند. پس به نوعی می توان گفت محصولی که از اسلک وکس تولید می شود همان شمع ها هستند.

کاربردهای دیگری که برای Slack Wax می توان در نظر گرفت به صورت یک ماده ی ضد آب برای ساخت محصولاتی مانند کبریت ها و کابل ها و همچنین موارد دیگری مانند جوهرها ، جلادهنده ها و … می باشد.

به طور کلی از این ماده برای تولید انواع پارافین ، عایق ، وازلین و برزنت سازی امولوسیون های وکس استفاده می گردد.

قیمت اسلک وکس

تولید کنندگان اسلک وکس

اسلک وکس Slack Wax توانایی تولید در همه ی پالایشگاه ها را دارد و در کشور ایران هم با وجود پالایشگاه های مختلفی که وجود دارد امکان تولید این ماده وجود دارد. پالایشگاه های ایرانی با توجه به ساختار پالایشگاهی و همچنین کیفیت مواد نفتی توانایی تولید اسلک وکس مرغوبی را دارند و به همین دلیل برند نام آشنایی در دنیا هستند.

شکل ظاهری محصول

به لحاظ شکل ظاهری Slack Wax جامد و به رنگ کرمی روشن تا زرد می باشد که به دو گرید سبک و سنگین تقسیم می شود. درصد روغن در این ماده به 15 درصد کاهش یافته لذا رنگ ان روشن شده است.

آنالیزهای اسلک وکس

آنالیز گریدهای مختلف اسک وکس به شرح زیر می باشد :

GRADE OIL CONTENT COLOR MELTING OR CONGEALING POINT
HEAVY SLACK WAX H5 5% MAX 3 63 DEGREE CENTIGRADE
HEAVY SLACK WAX H8 8% MAX 3 61 DEGREE CENTIGRADE
HEAVY SLACK WAX H12 12% MAX 3 59 DEGREE CENTIGRADE
LIGHT SLACK WAX 8% MAX 3 MAX 55-60 DEGREE CENTIGRADE
HEAVY SLACK WAX 25% MAX 3 MAX 65 DEGREE CENTIGRADE

قیمت اسلک وکس  Slack Wax

جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

خرید اسلک وکس SW

شرکت بازرگانی افشین کرمی قادر است تا نیاز مشتریان گرامی را در زمینه ی تامین این ماده برآورده سازد. جهت اطلاع از نحوه تامین و جزییات خرید با گروه بازرگانی ما تماس حاصل نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «قیمت اسلک وکس»

  1. فضل الله صفی خانی

    سلام. نیازمند خرید اسلک واکس سبک 5% تولیدی شرکت سپاهان اصفهان هستم. برای تولید پارافین و صادرات نیاز دارم. حداقل یکصد تن در هفته. آماده عقد قرارداد هستم.

  2. فضل الله صفی خانی

    البته اسلک واکس را به قیمت پایه عرضه در بورس خریدارم تا برای تولید انبوه پارافین و صادرات و ارزآوری توجیه اقتصادی داشته باشد. سپاسگزارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *