فروش و صادرات مواد 10417

فروش و صادرات مواد 10417 به عنوان یکی از گرید های اكريلونيتريل بوتادين استايرن یا ای بی اس تولید شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان در بسته بندی های 25  کیلو گرمی صورت می گیرد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را بار گرید 10417 بیشتر آشنا کنیم.

آیا تاکنون به لوازم خانگی یا وسایل برقی و الکتریکی داخل منزلتان توجه کرده اید ؟

فروش و صادرات مواد 10417

مواد 10417 در ساخت بدنه ی مواد الکتریکی و برقی داخل منزل مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا به بدنه ی جاروبرقی توجه کنید. بدنه ی جاروبرقی را می توان از این مواد ساخت و تولید کرد.

همان طور که می دانید انواع پلیمرها با خواص گوناگونی که دارند در زمینه ی تولید قطعلت مختلف در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مواد پلیمری ای که در این صنعت کاربرد دارد مواد 10417 هستند که در ساخت قطعات مختلفی مانند داشبورد ، شبکه های رادیاتور خودرو ، کنسول خودرو و … به کار می رود.

فروش و صادرات مواد 10417

مواد 10417 کاربردهای دیگری نیز دارد مانند کاربرد در زمینه ی تولید اسباب بازی ها ، مبلمان و …

گرید 10417 یک پلیمر ای بی اس با کاربرد ورق می باشد. این ماده در ابتدا ظاهری به شکل گرانول شیری مایل به کرم رنگ دارد و به دلیل شکل مولکولی خاصی که دارد در زمره ی سفت ترین مواد تولید شده در صنعت پتروشیمی قرا ر می گیرد.

آنچه در باره ی مواد 10417 قابل توجه است مقاومت ضربه ای بسیار بالای آن است که اگر بعد از سرد شدن به طور مستقیم مورد ضربه ی بسیار محکمی قرار نگیرد به هیچ عنوان دچار شکستگی یتترک خوردگی نخواهد شد.

همین ویژگی یعنی خاصیت مقاومت بسیار بالا و محکم بودن است که این مواد را به موادی خاص تبدیل کرده است که در مواردی که نیاز به مقاومت ضربه ای بالا و محکم بودن بسیار مهم است ، از این مواد به راحتی می توان استفاده کرد.

تامین ، فروش و صادرات مواد 10417 به عنوان یکی از مهم ترین ای بی اس ها که دارای کاربرد گوناگون در صنایع مختلف می باشد ، توسط شرکت بازرگانی افشین کرمی انجام می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه ی فروش ، تامین و صادرات 10417 با گروه بازرگانی ما تماس حاصل نمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *