صادرات گرانول CRP100

صادرات گرانول CRP100 تولید شرکت پتروشیمی جم و مارون توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره این گرید پلی اتیلنی و نحوه صادرات ان توضیحاتی را به صورت اجمالی ارایه خواهیم داد.

 

درباره ی پلی اتیلن CRP100 چه می دانید ؟

 

پلی اتیلن ها از جمله پلاستیک های پر مصرف در جهان محسوب می شوند که در تمام قسمت های جهان متقاضانی جهت خرید دارند. پلی اتیلن ها به طور کلی دارای وزن پایین و کریستالی شکل می باشند. این مواد قابلیت بازیافت نیز دارند.

 

CRP100 نیز یک گرید پلی اتیلنی از دسته پلی اتیلن های سنگین است که به لحاظ ساختاری ساده و وزن مولکولی پایینی را داراست.از جمله ویژگی های این مواد مقاومت هیدروستاتیک بلند مدت و ESCR بالا را می توان نام برد.

شکل ظاهری این مواد به شکل گرانول های به رنگ سفید و مشکی می باشد. پلی اتیلن های سنگین عایق الکتریسیته هستند و اگر در معرض حرارت مستقیم قرار بگیرند از بین می روند.

صادرات گرانول CRP100

کاربرد پلی اتیلن CRP100

 

همان طور که در سطرهای بالاتر گفته شد این مواد دارای دو ویژگی اصلی مقاومت هیدروستاتیک بلند مدت و ESCR بالا می باشد و همین دو ویژگی موجب می شود تا از آن در ساخت و تولید لوله های فشار بالا برای مصارف گاز ، کشاورزی و فاضلاب استفاده شود.

دیگر کاربردی که برای این پلی اتیلن میتوان گفت برای ساخت مخازن آب ، لوازم ایمنی ، اسباب بازی و تولید قطعات پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مواد پلی اتیلن CRP100 توسط شرکت های پتروشیمی جم ، امیرکبیر، شازند و مارون تولید و به بازار عرضه می گردد.

 

خدمات گروه بازرگانی افشین کرمی

 

فروش CRP100

تامین مواد CRP100

صادرات گرانول CRP100

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه ی صادرات و چگونگی تامین این مواد و دیگر پلیمرها با گروه بازرگانی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *