صادرات کامپاند TPE

صادرات کامپاند TPE  به عنوان یک ترموپلاستیک یا پلاستیک گرمانرم توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. این مواد خاصیت الاستومری دارد و به دلیل قیمت پایین ان موجب کاهش هزینه ها می شود. این مواد در زمینه های مختلفی کاربرد دارد. در این مقاله درباره قیمت و نحوه صادرات آن توضیحاتی ارایه خواهیم داد.

 

پلاستیک به دلیل مقاومت بالا، ارزان بودن و کاربردی بودن از زندگی ما انسان‌ها قابل حذف نیست. مواد اولیه‌ای که در ساخت انواع ابزارهای پلاستیکی به کار می‌رود، انواع بسیار گوناگونی دارد. دسته‌ای از آن‌ها برای وسایل بهداشتی و پزشکی به کار می‌روند، دسته‌ای مقاومت و سختی بالایی دارند، دسته‌ای انعطاف پذیرتر هستند و دسته‌ای نیز در مقابل گرما مقاومت بیشتری دارند.

 

ویژگی ها و کاربرد کامپاند TPE

 

مواد TPE  ، دارای رنگ پذیری بسیار خوب ، استحکام بالا ، مقاومت در برابر پارگی خوب ، مقاومت در برابر خوردگی مناسب ، مقاومت خمشی خوب می باشد. همچنین این مواد به دلیل آن که پس از ذوب دوباره با کاهش دما سرد می شوند و به حالت اولیه باز می گردد قابلیت بازیافت نیز دارد. فشردگی و چگالی پایین نیز از خواص ان مواد می باشد. این مواد دارای خاصیت انعطاف پذیری هستند.

صادرات کامپاند TPE

 

این مواد در صنایع مختلفی از پزشکی تا خودروسازی کاربرد دارد. به عنوان مثال در خودروسازی برای دور شیشه ها ، ضربه گیرها مورد کاربرد قرار می گیرند. در لوازم پزشکی و بهداشتی نیز با توجه به استانداردها و شرایط لازم به کار می رود.

برای لوازم بسته بندی مواد غذایی نیز کاربرد دارد. در تولید لوازم خانگی و تولید کابل از TPE  استفاده می شود.

 

قیمت کامپاند TPE

 

آن چه که قیمت این مواد را تعیین می کند به عوامل مختلفی از جمله برند ، ابعاد و اندازه دانه ها ، نوسانات ارزی ، نوع ماده تی پی ایی ، استانداردها و کیفیت آن بستگی دارد و بر حسب هر کدام از عوامل گفته شده نیز قیمت متفاوت خواهد بود.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

فروش کامپاند TPE

صادرات کامپاند TPE

تامین و صادرات انواع کامپاند

 

جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت روز و نحوه فروش و صادرات انواع مستربچ با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post