صادرات کامپاند HDPE 3840

صادرات کامپاند HDPE 3840 توسط بازرگانی کرمی به کشورهای متقاضی این مواد انجام می پذیرد. این گرید یکی از گریدهای مهم است که بازرگانی کرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آن را در اختیار مشتریان قرار می دهد.  در ابتدا لازم است بدانیم کامپاند چیست و به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مقاله درباره ی این محصول و نحوه صادرات آن اطلاعاتی را به صورت اجمالی ارائه خواهیم داد.

 

کامپاند چیست ؟

 

پلیمرها گونه ای از مواد هستند که با حضور در عرصه ی صنعتی تحولی شگرف در صنایع گوناگون به وجود آورده اند. کامپاندها نیز از ترکیبات خاص پلیمری محسوب می شوند که با ترکیب پایه پلیمری و ترکیبات دیگر حاصل می شود. این مواد باعث بالا رفتن دوام و مقاومت محصول می شوند.

مزیت استفاده از کامپاندهای پلیمری نیز آن است که کارایی محصول را بالا برده و میزان وزن محصول نهایی را کاهش می دهد. کامپاند 3480 نیز پس از تولید دارای همین ویژگی ها و خصوصیات می باشد.

کامپاندهای پلمیری در دو گروه اصلی پلی اتیلنی و پلی پروپیلنی تقسیم بندی می شود. کامپاند پلی اتیلن سنگین 3840 در دسته ی کامپاندهای پلی اتیلنی قرار دارد.

صادرات کامپاند HDPE 3840

کامپاند 3840  – ویژگی ها

مواد پلی اتیلن سنگین 3840 گریدی با قالب گیری چرخشی محسوب می شود. از جمله ویژگی های این مواد پرداخت عالی سطح داخلی و خارجی ، بی رنگ و شفاف ، قدرت ضربه گیری مناسب ، مقاومت بالا در برابر ترک خوردگی و تثبیت UV می باشد.

نام دقیق این گرید HD3840UA می باشد، گریدهای پلی اتیلن سنگین نسبت به گریدهای دیگر پلی اتیلنی دارای چگاالی بالاتری نیز می باشند. گرید 3840 دارای ESCR بالاست و فرآیند پذیری خوبی را نیز دارا می باشد.

 

کامپاند HDPE 3840 – کاربرد

 

مواد 3840 برای تولید ظروف معمولی ، تانک های سپتیک و اقلام قالب گیری چرخشی با سفتی خوب مورد استفاده قرار می گیرد.

از این مواد برای فرآیند روتومولدینگ و تولید مخازن بزرگ آب استفاده می شود.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

صادرات کامپاند HDPE 3840

خرید و فروش کامپاند پلی اتیلن 3840

صادرات مواد 3840

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی تامین ، قیمت و نحوه صادرات مواد کامپاند 3840 با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

Rate this post