صادرات کامپاند پلی اتیلن مشکی

صادرات کامپاند پلی اتیلن مشکی یکی از چندین خدمت ارایه شده توسط بازرگانی کرمی است. این محصول نوعی از پلی اتیلن سنگین است که MFI بسیار پایینی دارد.

پخش یکنواخت و یکسان کربن بلک در ساختار پلی اتیلن موجب می شود تا مقاومت آن در برابر اشعه خورشید بسیار بالا رفته و از ترک خوردگی و پوسیدگی آن جلوگیری می شود.

 

کامپاند پلی اتیلن مشکی – ویژگی و کاربرد

 

گرانول یا کامپاند PE100 برای تولید انواع لوله های آب رسانی ، کاروگیت و گاز رسانی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان لوله ها به جای استفاده از مواد پتروشیمی برای ساخت لوله ، ترجیح می دهند تا از کامپاندهای پلی اتیلنی استفاده نمایند. این کامپاندها در زمان ساخت و تولید با استفاده از دوده ساخته شده اند.  وجود دوده در این ساختار موجب افزایش مقاومت در برابر نور خورشید می شود.

لوله های پلی اتیلنی ئر برابر اشعه خورشید آسیب پذیر هستند و دچار پوسیدگی می شوند و خواص فیزیکی و شیمیایی خود را از دست می دهند. به همین دلیل تولید کنندگان ترجیح می دهند از کامپاندهای ساخته شده با دوده برای این کار استفاده نمایند.

 

فروش و قیمت کامپاند پلی اتیلن مشکی

 

گروه بازرگامی کرمی در زمان خرید اطلاعات کاملی درباره ی محصول مورد نظر ارایه خواهد داد و دیتاشیت محصول را نیز در اختیار مشتری قرار می دهد. در خصوص قیمت نیز با توجه به شرایط ارزی و قیمت روز مواد را به مشتریان گرامی اعلام خواهند کرد. برای تهیه این محصول با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا در سریع ترین زمان خدمات لازم به شما ارایه شود.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

فروش کامپاند پلی اتیلن مشکی

صادرات کامپاند پلی اتیلن مشکی

تامین و صادرات انواع کامپاند

 

جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت روز و نحوه فروش و صادرات انواع مستربچ و کامپاند با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

Rate this post