صادرات پلی استایرن EPS F300

صادرات پلی استایرن EPS F300 به عنوان یک استایرن انبساطی تولید شده در شرکت توسعه صنایع پتروشیمی پلی استایرن توسط شرکت بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله درباره ی این مواد و نحوه صادرات آن مطالبی را ارایه خواهیم داد.

پلی استایرن ها در سه گروه اصلی پلی استایرن عمومی GPPS  ، پلی استایرن انبساطی EPS و پلی استایرن مقاوم به ضربه HIPS تولید می شوند. پلی استایرن با کاربرد عمومی به پلی استایرن بلورین نیز شهرت دارد.

 

مواد EPS F300

 

مواد F300 از جمله پلی استایرن های انبساطی EPS محسوب می شود. شکل ظاهری این مواد به رنگ سفید می باشد. در زیر مجموعه ی استایرن های انبساطی بعضی از گریدها کند سوز شده اند که این گرید در این دسته قرار می گیرد.

مواد EPS طی یک فرآیند سه مرحله ای شامل پبیش انبساط ، پایدارسازی و قالب گیری تولید می شوند. این دسته از پلی استایرن ها دارای جذب رطوبت پایین هستند و به لحاظ وزنی نیز بسیار سبک می باشند. روند انتقال حرارت در این دسته از مواد روندی کند می باشد و نکته ی قابل توجه قابلیت بازیافت این مواد می باشد.

اگر بخواهیم یک ایراد در این دسته از پلی استایرن ها ذکر کنیم دمای کاربری پایین آن ها می باشد.

 

صادرات پلی استایرن EPS F300

کاربرد پلی استایرن F300

کاربردی که برای این گرید EPS ذکر می شود کاربرد فوم می باشد. پلی استایرن های انبساطی در زمینه ساختمان سازی ، بسته بندی مواد غذایی و … کاربرد دارند. به عنوان مثال در زمینه ساختمان سازی این مواد به علت خاصیت عایق بودن ، بی اثر بودن شیمیایی و … بسیار گسترده در این صنعت کاربرد دارد. برای دیوارها ، سقف ها ، صفحات نما ريال برای کاهش مصرف انرژی و … از این مواد استفاده می شود.

یا در زمینه بسته بندی مواد غذایی نیز در طی فرآیندهای وکیوم فرمینگ و ترموفرمینگ در این بخش برای تولید صفحات و ورق ها قابل استفاده هستند.

 

صادرات پلی استایرن EPS F300

 

از جمله خدمات قابل ارایه توسط بازرگانی کرمی تامین و صادرات انواع گریدهای پلی استایرن از جمله گرید F300 می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی نحوه ی صادرات و بهره مندی از مشاوره رایگان با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *