صادرات هیدروکربن سنگین

صادرات هیدروکربن سنگین به عنوان یکی از مواد صادراتی پتروشیمی های ایران توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. این شرکت در زمینه تامین و صادرات این ماده شیمیایی فعالیت می کند.

هیدروکربن سنگین چیست ؟

هیدروکربن ها به دو دسته ی اصلی هیدروکربن سبک و هیدروکربن سنگین تقسیم بندی می شوند. در این مقاله درباره ی نوع سنگین آن صحبت خواهیم کرد. هیدروکربن سنگین یکی از سوخت های میان تقطیری پالایشگاه می باشد و یکی از فرآورده های حاصل از اجزای تشکیل دهنده نفت خام می باشد.

هیدروکربن ها از دو جز هیدروژن و کربن تشکیل می شود و زنجیره کربنی این مواد بیش از 12 کربن را شامل می شود. هیدروکربن سنگین تشکیل شده از برش های سنگین تر از نفت و گاز می باشد و بر اساس تنظیم گرانروی که اعمال می شود در سه گرید 180 ، 280 و 380 تنظیم می شود.

صادرات هیدروکربن سنگین

کاربرد و ویژگی های هیدروکربن سنگین

زنجیره ی کربنی در این نوع از هیدرو کربن ها بیشتر از 12 کربن دارد و نقطه جوشی بین 150 تا 380 درجه سانتی گراد دارد. از ویژگی هایی که دارد می توان به فراریت پایین ، اشتعال پذیری پایین تر نسبت به برش سبک آن و مولکول های درشت اشاره نمود.

از جمله کاربردهای این مواد می توان به تولید گرما در مشعل های خانگی ، سوخت های سنگین ، روغن های روان کننده و … اشاره نمود. هم چنین برای تامین سوخت کشتی ها ، شست و شوی مخازن ، مصارف صنعتی و خانگی ، کوره حمام ها و نیروگاه ها و موتورهای دیزل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

  • تامین و فروش هیدروکربن سنگین
  • صادرات  هیدروکربن سنگین

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت ها ، نحوه صادرات و فروش هیدروکربن سنگین با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید.

3/5 - (3 امتیاز)