صادرات نانوپلیمر سیلیکون ایرانی به کشورهای همسایه

 صادرات نانوپلیمر سیلیکون ایرانی به کشورهای همسایه

نانوپلیمر سیلیکونی که ساخت یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نانو است  بعد از صادرات به کشور عراق به کشور ترکیه صادر می‌شود.

با توجه به کیفیت بالای محصولات و قابلیت رقابت بالا با محصولات مشابه خارجی، پیش‌بینی آینده‌ای روشن برای فروش محصولات در بازارهای بین‌المللی می‌شود.

قابلیت تهیه فیلم‌های نازک پلیمری از این محصول و ابرآبگریزی سطوح سبب شده که از آن در صنایع پلاستیک، صنایع ضد بخار و ضد غبار و محصولات خودرویی مانند مکمل‌های سوخت و موتورشوی خودرو و سم‌های مختلف مانندحشره‌کش‌ها و دافع حشرات استفاده شود.

در سال ۹۷ بیش از ۲۰۰ تن نانوپلیمر سیلیکونی تولید شده است و با توجه به کارایی و عملکرد بهتر در صنایع مختلف توانست جایگاه خوبی در بین محصولات مشابه کسب کند.

به همین دلیل در سال ۹۷ فروش این محصول به بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال رسید. بخش بزرگی از این فروش علاوه بر شرکت‌های داخلی، در کشور عراق بوده است.

این شرکت با توجه به فعالیت گسترده ای که در زمینه های مختلف نظیر پتروشیمی، پلیمر، مواد شیمیایی نانو و … دارد و همچنین حجم بالای سفارش‌ها و کمبود فضای تولید، اقدام به احداث کارخانه‌ در شهرک صنعتی شمس‌آباد کرده است.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *