صادرات مواد LDPE 2420E02

صادرات مواد LDPE 2420E02 توسط بازرگانی کرمی به مقاصد مورد نظر مشتریان انجام می پذیرد. این مواد در دسته ی پلی اتیلن های سبک قرار می گیرد. در این مقاله درباره ی ویژگی ها ، کاربرد و نحوه صادرات این محصول اطلاعاتی به صورت اجمالی ارائه خواهد شد.

 

ویژگی های مواد 2420E02

 

پلی اتیلن 2420 یک ترموپلاستیک در دسته ی پلی اتیلن هاس بک است که ویژگی کلی LDPE ها چگالی کم این مواد می باشد. این گرید دارای شفافیت بالایی است که حیطه ی استفاده از این مواد به دلیل داشتن این ویژگی منحصر به فرد می باشد.

صادرات مواد LDPE 2420E02

به دلیل تمایل پایین مولکول های تشکیل دهنده LDPE ها برای نزدیک شدن به یکدیگر میزان بلورینگی کاهش یافته و میزان چقرمگی افزایش می یابد.

 

کاربرد های پلی اتیلن 2420

 

این مواد دارای کاربردهای مختلفی در زمینه های مختلف می باشد. به عنوان مثال برای تولید انواع کیف و کیسه و برای تولید فیلم های بسته بندی به کار می رود. این مواد دارای کاربرد کلی فیلم می باشند. برای تولید فیلم های ریخته گری و شرینک نیز قابلیت استفاده دارند. دیگر کاربردی که برای این دسته از پلیمرها ذکر می شود برای تولید فیلم با وضوح بالا می باشد.

صادرات مواد LDPE 2420E02

مقاصد صادراتی محصولات پتروشیمی ایران

 

محصولاتی که در پتروشیمی های ایران تولید می شود به قاره ها و کشورای مختلفی صادر می شود پرا که محصولات پتروشیمی ایران دارای کیفیت مناسب و بالایی هستند. از جمله کشورهایی مانند تایوان ، ایتالیا ، چین را می توان نام برد. البته کشورهای همسایه مانند ترکیه ، عراق و افغانستان نیز خریدار این محصولات می باشند.

 

 

فروش و صادرات مواد LDPE 2420E02

 

بازرگانی کرمی با سال ها تجربه و خدمت رسانی در جهت تامین و صادرات مواد پلیمری و مواد شیمیایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده ست تا جهت خرید و فروش و صادرات انواع گریدهای مواد پلیمری و شیمیایی به خریداران گرامی مشاوره دهد و مواد مورد نظر را تامین نماید.

مواد پلی اتیلن سبک 2420E02 نیز از گریدهایی است که برای فروش و صادرات در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

Rate this post