صادرات مواد پلی پروپیلن گرید HP550J

صادرات مواد HP550J به عنوان یکی از پلی پروپیلن هموپلیمرهای صادراتی توسط گروه بازرگانی افشین کرمی انجام می پذیرد.  در این مقاله قصد داریم تا درباره ی کاربرد ، ویژگی ها و نحوه صادرات این محصول اطلاعاتی را ارائه دهیم.

همان طور که می دانید به طو کلی پلی پروپیلن ها به دو دسته اصلی پلی پروپیلن کوپلیمر و پلی پروپیلن هموپلیمر تقسیم بندی می شوند. مواد HP550J در دسته ی هموپلیمرها قرار می گیرد.

صادرات مواد HP550J

پلی پروپیلن هموپلیمر HP 550J – ویژگی ها

هموپلیمر HP550J به دلیل دسته ای که در آن قرار می گیرد دارای یک سیستم دو فازی می باشد چرا که دارای مناطق کریستالی و آمورفی است. این مواد برای کاربرد اکستروژن ورق بسیار مناسب هستند. این گرید دارای قابلیت پردازش مناسب به همراه خواص مکانیکی خوب می باشد.

ویژگی دیگری که برای HP 550J می توان ذکر کرد خاصیت اکستروژن پایدار آن می باشد.

هموپلیمر HP550J – کاربرد ها

این گرید هموپلیمری برای تولید فیلم هایی طراحی شده است که می توانند به نوارهای کشیده برای کاربردهای بافندگی تبدیل شوند.

صادرات مواد HP550J

نخ های فیلم نساجی با تعداد دنیر بیش از 1100 الی 1200 ، برای تولید محصولاتی مانند پشتی فرش ، چمی مصنوعی ، کیف و پارچه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از موارد کاربرد دیگر این هموپلیمر استفاده از آن برای تولید تسمه های کوله پشتی ، دستگیره کیف های بزرگ ، تسمه های ایمنی می باشد.

صادرات هموپلیمر HP550J

صادرات پلی پروپیلن به کشورهای مختلفی در سرتاسر جهان انجام می پذیرد ، یکی از بهترین خریداران پلی پروپیلن نساجی ایران کشور ترکیه است و به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی در ایران همیشه به دنبال به دست آوردن سهم بزرگ تری در بازار ترکیه برای فروش محصولات خود هستند.

بازرگانی کرمی نیز با سال ها تجربه در زمینه تامین ، واردت و صادرات مواد پلیمری ، صادرات پلاستیک و مواد پتروشیمی ، بهترین مواد را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود می گذارد. یکی از خدمات این شرکت صادرات مواد HP550J می باشد.

برای دریافت قیمت HP550J و اطلاع از نحوه صادرات این محصول با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

1/5 - (1 امتیاز)