صادرات مواد EX2

صادرات مواد EX2 یا مواد EX2 HDPE تولید شرکت پتروشیمی جم در بسته بندی های 25 کیلوگرمی به کشورهای مقصد صورت می گیرد.

آنچه که در  HDPE یک مزیت مهم محسوب می شود هزینه ی تولید کم ، نفوذ ناپذیری بالا در برابر رطوبت و فرآیند پذیری مناسب می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی مختصر و اجمالی درباره ی این گرید ارایه نماییم

کاربرد مواد EX2

کاربرد این پلی اتیلن در زمینه ی ساخت و تولید طناب های پلی اتیلنی می باشد. این گونه از طناب های به علت مواد سازنده ی آن که دارای استحکام کششی بسیار بالایی هستند بسیار مقاوم می باشد.

گریدهای زیر مجموعه ی پلی اتیلن های سنگین یا HDPE به طور کلی در زمینه ی تولید کیسۀ بافته شده و تک رشته ای، لولۀ معمولی یا تحت فشار، کانال کابل های فیبر نوری، فیلم بسیار براق و کاغذی ، قالب گیری لایه نازک، مستربچ و … کاربرد دارند.

صادرات مواد EX2

ویژگی های مواد EX2

ویزگی ظاهری این مواد به شکل گرانول شفاف می باشد. دیگر ویژگی های مواد EX2 استحکام کششی بالا و مناسب و همچنین وزن مولکولی بالا است.

این مواد دارای دانسیته و فشردگی بالاتری نسبت به دیگر انواع پلی اتیلن ها هستند.

پلی اتیلن ها با توجه به میزان چگالی به چهار دسته ی پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)، پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)، پلی اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) و پلی اتیلن با چگالی زیاد (HDPE) تقسیم می‌شوند که مواد EX2 در دسته ی اخر یعنی با چگالی بالا قرار می گیرد.

درصد کریستالی این مواد بین 45  تا 90 % می باشد. دمای انتقال پلی اتیلن سنگین 125-  تا 80- درجه سانتی گراد و دمای ذوب آن 135 تا 145 درجه سانتی گراد می باشد.

بررسی ویژگی اشتعال مواد Ex2

این مواد دارای شعله ای به رنگ زرد مایل به نارنجی است که پایه ی آبی دارد. این مواد بدون دود می شوند و بوی سوختن شان مثل سوختن پارافین می باشد. پس از سوختن در شعله و بعد از حذف شعله همچنان به سوختن خود ادامه می دهد.

بخشی از خدمات بازرگانی کرمی

خرید و فروش پلی اتیلن سنگین EX2

تامین پلی اتیلن EX2

صادرات مواد EX2

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه صادرات و تامین این گرید و دیگر مواد پلیمری با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *