صادرات مستربچ مشکی

صادرات مستربچ مشکی به عنوان یکی از افزودنی های پرکاربرد توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در ابتدا لازم است آشنایی کلی با مستربچ داشته باشیم.در این مقاله درباره ی فروش و صادرات مستربچ مشکی و دیگر ویژگی های آن توضیحاتی خواهیم داد.

 

مستربچ چیست؟

 

مستربچ ها به صورت کلی ترکیبی از یک ماده ترموپلاستیک و یک پودر می باشد.در مواردی که نیاز است تا مواد به صورت پودری به پلیمر اضافه شود و افزودن خالص پودر موجب ایجاد غبار می شود از مستربچ استفاده می شود.برای تولید آن از دستگاه اکسترودر دو پیچه استفاده می شود.

 

مستربچ ها در دو دسته ی کلی مستربچ افزودنی و مستربچ رنگی تقسیم بندی می شود و از سه جز عامل سازگارکننده فعال ، مواد شیمیایی افزودنی و پایه پلیمری تشکیل می شود.

صادرات مستربچ مشکی

ویژگی ها و کاربرد مستربچ مشکی

 

حالا که به صورت کلی با مستربچ آشنا شدیم یک نوع از مستربچ ها مشتربچ های مشکی هستند که برای تولید آن از دوده استفاده می کنند. رنگ مشکی از جمله رنگ های پرطرفدار می باشد که با اضافه کردن دوده صنعتی یا کربن بلک این نوع از مستربچ حاصل می شود. دوده صنعتی از خانواده ی کربن هاست و طی فرآیند و شرایط خاصی تولید می شود.

نام های تجاری که برای این نوع از مستربچ رایج است ADBON ،CYPOL ،PB ,PO می باشد. این مواد دارای 25 الی 50 درصد کربن سیاه هستند که پراکندگی مناسبی را نیز داراست. در برخی محصولات به عنوان روان کننده و در برخی محصولات نیز مورد تاییدیه سازمان غذایی قرار گرفته است.

صادرات مستربچ مشکی

برای تولید لوله های پلی اتیلنی ، فیلم های پلی اتیلنی ، محصولاتی که از طریق فرآیند تزریق پلاستیک تولید می شود و تولید قطعات خودرو ، لوازم خانگی و … استفاده از آن کاربرد دارد.

 

هر چه میزان افزودنی ها و نوع توزیع دوده در این مستربچ بهتر انجام شود میزان براقیت بالاتر ، رنگ دهی عمقی تر ، جریان پذیری آسان تر و خواص میکانیکی و فیزیکی بهتری را خواهیم داشت.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

صادرات مستربچ مشکی

فروش مستربچ مشکی

تامین انواع مستربچ

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر از نحوه فروش و تامین انواع مستربچ با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

 

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *