صادرات مستربچ لیز کننده

صادرات مستربچ لیز کننده توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا درباره ی این مستربچ ، کاربرد ویژگی ها و نحوه فروش و صادرات آن اطلاعاتی را به ص.رت اجمالی ارائه کنیم.

در ابتدا لازم است بدانیم مستربچ چیست ؟

 

مستربچ چیست ؟

 

مستربچ به موادی گفته می شود که از ترکیب سه عامل پایه پلیمری ، عامل سازگارکننده فعال و مواد شیمیایی افزودنی به وجود می آید.مستربچ ها بر حسب کاربرد و خواص انواع مختلفی دارند.

مستربچ خوب و مناسب به مستربچی اطلاق می شود که مشخصات فنی مناسبی را داراست و غلظت یکنواختی را داراست. این مواد در زمینه رنگی خاص هستند و مشکلی در تولید محصول نهایی نیز ایجاد نمی کنند.

 

مستربچ لیزکننده چیست ؟

 

این مواد موجب ازبین رفتن چسبندگی بین لایه های فیلم می شود میزان سرخوری فیلم را افزایش میدهد. استفاده از این عامل میزان اصطکاک را کاهش می دهد.

 

ویژگی ها و کاربرد

 

از جمله ویژگی ها و مزایایی که استفاده از مستربچ لیز کننده دارد می توان به کاهش میزان ضایعات ، جلوگیری از چسبیدن دو لایه فیلم ، راحت تر شدن فرآیند پذیری اشاره نمود.

کاربردی که این مواد دارد برای تولید فیلم های BOPP ، OPP و فیلم های یک لایه و چند لایه ی PE می باشد. در زمینه تولید فیلم های کشاورزی ، فیلم های نازک ، فیم های ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

صادرات مستربچ لیز کننده

از لیز کننده ها برای تولید محصولات PP و PET نیز استفاده می شود. استفاده از آن باعث بالا رفتن کیفیت و صیقلی شدن فیلم می شود.

این مواد در ابتدا به سطح منتقل می شود و از میزان اصطکاک موجود می کاهد. میزان بزرگ بودن ذرات خواص نوری را کاهش می دهد اما خاصیت چسبندگی را افزایش می دهد.

 

خدمات بازرگانی کرمی

 

فروش مستربچ لیزکننده

صادرات مستربچ لیز کننده

تامین و صادرات انواع مستربچ

 

جهت کسب اطلاع دقیق از قیمت روز و نحوه فروش و صادرات انواع مستربچ با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

 

Rate this post