صادرات اسید استیک – Acid acetic

صادرات اسید استیک – Acid acetic با توجه به بازار رو به رشد این محصول در عرضه جهانی به قسمت های مختلف جهان توسط بازرگانی کرمی انجام می پذیرد. این محصول با نام های دیگر اتانوئیک اسید ، استیک اسید گلاسیال و اتیل اسید نیز شناخته می شود.

 

اسید استیک چیست ؟

 

استیک اسید یا اتانوئیک اسید در حالت مایع و بدون رنگ تولید می شود و دارای بویی تند شبیه به سرکه می باشد. این اسید به دو صورت مصنوعی و طبیعی تولید می شود. نوع طبیعی آن توسط باکتری ها تولید می شود.

به لحاظ قدرت خورندگی توانایی این محصول بسیار بالاست و حلال در آب می باشد. نقطه جوش و نقطه ذوب استیک اسید به ترتیب 117.9 و 16.6 درجه سانتی گراد می باشد.

 

بازار صادرات اسید استیک

 

بر اساس پیش بینی ها کشورهای چین ، هند ، تایوان ، ژاپن و کره جنوبی از جمله کشورهایی هستند که سهم زیادی از بازار این محصول را تشکیل خواهند داد.

به دلیل رشد جمعیت و پیشرفت صنعتی در بازار کشورهای منطقه آسیا پاسفیک این کشورها مناطق بسیار مناسبی برای صادرات این محصول می باشند.

برا اساس پیش بینی ها و مطالعات انجام شده بر روی بازارها تا سال 2025 کشورهای آسیایی – اقیانوسیه مناطق بسیار کلیدی در زمینه تولید و مصرف اسید استیک می باشند.

 

کاربرد Acid acetic

 

از این محصول در زمینه های متنوعی استفاده می شود ، مانند استفاده های پزشکی ، تولید ترکیبات شیمیایی ، افزودنی مواد غذایی ، در صنعت عطر ، تولید جوهر ، تولید رنگ ، تولید استات ها ، برای خالص سازی ترکیبات آلی و کنترل رشد باکتری ها

از این ماده برای تولید استات هایی مانند نقره ، آهن و مس استفاده می شود. در زمینه تولید مواد غذایی نیز می توان به تولید سرکه اشاره نمود.

در زمینه پزشکی نیز به عنوان ضد عفونی کننده کاربرد دارد ، مثلا در زمینه درمان عفونت های گوش مثل باکتری ها و  قارچ ها از این ماده استفاده می شود.

 

شرایط نگه داری

 

مکان نگه داری استیک اسید باید در جایی به دور از گرما و مواد محترقه قرار داشته باشد و مکان خنک به تهویه مناسب باشد.

از فلزات ، اسید ها ، مواد قلیایی و عوامل احیا کننده دور باشد.

ظرف نگه داری نیز باید ظرفی محکم و با بسته بندی مناسب باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه فروش و صادرات اسید استیک – Acid acetic با گروه بازرگانی کرمی تماس حاصل نمایید.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *