صادرات اسباب بازی پلاستیکی

صادرات اسباب بازی پلاستیکی

یکی از زمینه هایی که پلاستیک در آن کاربرد دارد تولید و ساخت انواع اسباب بازی ها مانند اسباب بازی های کودکان است.

اسباب بازی یکی از وسایل تفریحی برای کودکان است که برای تولید آنها از محصولات پلیمری مثل پلی اتیلن سبک تزریقی ، پلی استایرن معمولی و … استفاده می شود. کودک با بازی کردن می تواند به خلاقیت برسد و استعدادها و شخصیت خود را کشف کند و بهتر بشناسد.

برای ساخت بیشتر اسباب بازی های پلاستیکی مانند عروسک های پلاستیکی، اسباب بازی های چرخ دار و سازه های پلاستیکی از روی تزریق و دستگاه های تزریق پلاستیک استفاده می شود.

هزینه ی خرید دستگاه های تزریق پلاستیک

هزینه ای که برای خرید یک دستگاه تزریق پلاستیک می شود چیزی بین 60 تا پند صد میلیون است. هزینه ای نیز که برای طراحی و ساخت قالب ها در نظر گرفته می شود بین 5-20 میلیون تومان می باشد.

البته باید هزینه ی مربوط به کارگران و کارگاه و برق را نیز در نظر داشت و به هزینه ی جاری اضافه نمود.

برای ساخت اسباب بازی های پلاستیکی و عروسک های پلاستیکی نیاز به انواع مختلفی از قالب ها داریم بنابراین هزینه ای که برای خرید قالب های اسباب بازی ها می شود بیشتر خواهد بود.

به طور کلی مواد خامی که برای به وجود آمدن پلاستیک به کار می روند دو نوع سوخت فسیلی به نام های نفت و گاز می باشند.

این سوخت های فسیلی را با اکسیژن و کلر مخلوط و ترکیب می کنند و برای تهیه و ساخت انواع اسباب بازی های پلاستیکی و عروسک های پلاستیکی مورد استفاده قرار می دهند.

شرکت های برتر و فعال در زمینه ی تولید اسباب بازی

از شرکت های برتر و فعال در زمینه ی تولید اسباب بازی می توان شرکت بزرگ ” متل ” را نام برد که پردرآمدترین شرکت در این زمینه است. درآمد این شرکت فقط به تولید اسباب بازی بستگی ندارد بلکه علاوه بر آن در ساخت بازی هایی تخته ای و ویدیویی نیز بسیار فعال می باشد.

شرکت بعدی شرکت ” لگو ” می باشد که رتبه دوم را در درآمد شرکت های اسباب بازی دارد.

شرکت بعدی شرکت “نامکو باندای ” است که در زمینه ی بازی های رایانه ای بسیار فعال و مشهور است و سازنده ی انیمیشن و پارک های تفریحی نیز می باشد.

آمارها نشان می دهد هر چند بازی های ویدیویی بسیار جذاب هستند ولی همچنان این بازی ها نتوانسته اند جای اسباب بازی ها را بگیرند.

 

گروه بازرگانی افشین کرمی در زمینه تامین ، صادرات و واردات مواد پلیمری مورد نیاز برای ساخت اسباب بازی های پلاستیکی آماده ی خدمت رسانی و مشاوره به مشتریان گرامی می باشد.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *