خرید پی وی سی آسیایی و مشکلات حمل و نقل

به علت عدم اطمینان ایجاد شده در بخش حمل و نقل انگیزه ی خرید پی وی سی آسیایی PVC  با کاهش قابل توجهی رو به رو شده است و به این دلیل خریداران ترجیح میدهد تا پی وی سی آسیایی را خریداری نکنند.

پلی وینیل کلراید با نام اختصاری پی وی سی در کشور هند با وجود کمبود جهانی و همچنین افزایش نرخ ها در بخش حمل و نقل به صورت مداوم روند ازفایش قیمتی خود را ادامه می دهد.

یک تولید کننده ی داخلی با توجه به افزایش عرضه PVC در بازار داخلی کشور ، اقدام به افزایش پیشنهادات خود کرد.

نرخ بهره برداری در واحدهای تولیدکننده و فرآوری لوله در حالی کاهش یافت که خریداران PVC با کمبود دخیره ی مواد اولیه و بالا رفتن مقاومت در مقابل افزایش نرخ رو به رو بودند.

بررسی ها در بخش مدیترانه ی شرقی و منطقه ی GCC نشان می دهد که عرضه ی بسیار پایینی در نظر گرفته شده است ، چرا که تولید کننده ای که در منطقه است فقط مقدار مشخص شده ومحدودی محموله برای ماه دسامبر ارایه می دهد.

خرید پی وی سی آسیایی

بررسی قیمت خرید پی وی سی

با توجه به شرایط موجود در منطقه ی GCC قیمت پی وی سی در طی هفته جاری به حدود 50 دلار رشد قیمتی داشته است و به رقم حدودی 1350 دلار تا 1400 دلار رسیده است که این رقم در گذشته رخ نداده و بی سابقه بوده است.

در منطقه ی پاکستان و خاورمیانه نیز قیمت پی وی سی 50 تا 70 دلار رشد داشته که به حدود 1350 -1400  دلار و 1290- 1460 دلار رسیده است.

در کشور هند نیز قیمت پی وی سی از 1290 دلار به 1440 دلار افزایش پیدا کرد یعنی رشدی در حدود 70 دلار را تجربه کرده است.

نگرانی این روزهای خریداران PVC در خصوص عدم توانایی تحویل به موقع محموله های پی وی سی با وجود محدودیت های عرضه پی وی سی امریکایی تشدید شده است به طوری که در کشور هند نیز انگیزه برای خرید PVC  کاهش پیدا کرده است.

خرید پی وی سی آسیایی به علت افزایش هزینه ی حمل و نقل با مشکلات عدیده ای مواجه شده است و قیمت پی وی سی نیز به علل گوناگونی رو به نوسان گذاشته است.

 

پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید در بخش های گوناگونی کاربرد دارد مانند لوله های فاضلابی ، دیوارپوش ها ، بسته بندی ، لوازم بسته بندی ريال مبلمان ، پروفیل های کار برده شده در درب و پنجره ها و …

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *