بانک مرکزی از پتروشیمی جم تقدیر کرد

پتروشیمی جم توسط بانک مرکزی به عنوان یکی از برترین شرکت ها در راستای بازگشت ارز ناشی از صادرات محصولات پتروشیمی به کشور معرفی شد.

از پتروشیمی جم با اهدای لوح تقدیر ، مراتب تقدیر و تشکر بانک مرکزی از این شرکت به عمل آمد.

در طی این مراسم تقدیر که با حضور رییس کل بانک مرکزی جناب آقای همتی ، در روز شنبه دوازدهم مهر ماه 99 برگزار شد از پتروشیمی جم به عنوان صادر کننده ی منتخب تقدیر به عمل آمد.

مدیر سرمایه گذاری ، تامین مالی و ارزی گفت : پتروشیمی جم به عنوان منتخب در این مراسم ، در طی دو سال گذشته موفق شده است تا منابع ارزی که از صادرات محصولات پتروشیمی به دست امده است را به کشور و چرخه ی اقتصادی کشور بازگرداند و از جانب بانک مرکزی شایسته ی دریافت لوح تقدیر شود.

در طی این مراسم همتی رییس کل بانک مرکزی گفت : با توجه به نقش بسیار پررنگ و مهم تولید و صادرات در بخش غیر نفتی در رشد و توسعه ی اقتصادی کشور ، حضور فعال شرکت ها در خط مقدم این جنگ اقتصادی بسیار ضروری است.

این ثبات را مدیون تلاش این بنگاه های اقتصادی هستیم. همچنان که امید داریم با ادامه ی تولید و ایجاد اشتغال پیروزی و سربلندی بیشتری را کسب کنید.

پتروشیمی جم در سال 1379 در عسلویه طرح ریزی و پایه گذاری شد. این پتروشیمی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان الفین در عرصه ی بین المللی می باشد.

خصوصیت منحصر به فردی که واحد الفین این پتروشیمی دارد آن است که امکان ظرفیت بالای تولید دارد.

همچنین امکان بهره برداری از کوره های اعطاف پذیر را دارد ک این امر موجب می شود تا بتوان از هر دو خوراک مایع و گاز به راحتی استفاده نمود.

واحدهای تولید شرکت پتروشیمی جم شامل واحدهای تولید الفین ، بوتادین ، بوتن-1 ، پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سنگین می باشد.

شرکت پتروشیمی جم در زمینه ی صادرات و ارزآوری برای کشور نیز بسیار فعال بوده و در سال 99 مورد تقدیر و تشکر از طرف رییس کل بانک مرکزی قرار گرفته است.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *