انواع پلاستیک مهندسی

انواع پلاستیک مهندسی:

پلاستیک های مهندسی خواص مکانیکی و حرارتی بهتری نسبت به سایر پلاستیک ها داردند و عبارتند از:اکریلونیتریل بوتادین استایرن ABS –نایلون 6- نایلون 6-6 – پلی آمید ها PA – پلی بوتیلن ترفتالات PBT – پلی کربنات PC – پلی اتیلن ترفتالات PET – پلی فنیلن سولفید PPS –پلی فنیلن اکسید PPO – پلی سولفون PSU- پلی تترا فلورین PTFE یا تفلون TPU-TPS-TPE

پلی آمید 6 ,6.6 :

یکی از پر مصرف ترین ترموپلاستیک ها که مقاومت شیمیایی خوبی دارند پلی آمید 6 ,6.6 هستند یا همان نایلون که باعث می شود ظاهر سطح بهتر باشد و رطوبت را جذب کند . پلی آمید 6 به وسیله فرآیند اکستروژن به اشکال مختلف تبدیل می شوند و بعد از آن تزریق می شوند.

PC یا پلی کربنات:

یک ترموپلاستیک شفاف با مقاومت بالا است ، عملکرد عالی ای دارد و در کاربردهای ایمنی و دمایی خوب عمل می کند و میزان خوردگی آن در دماهای سرد و گرم خوب است .

پلی ایکس متالین استال کوپلیمر POMC :

که به عنوان کوپلیمر پلی استال یا رزین استال شناخته می شود ، خیلی سفت و محکم است ، نوعی پلاستیک مهندسی است . در مواردی که ثبات ابعادی در ساخت مواد مهم است از این مواد استفاده می کنند.

هموپلیمر استال پلی ایکس متالین POM H :

مقاومت مکانیکی ، سختی خوب تری نسبت به POM C دارد و ضریب حرارتی کمتری دارد.

پلی پروپیلن سولفید PPS: PPS پلیمر نیمه بلورین است که مقاومت حرارتی و شیمیایی بالایی دارد و همچنین مقاومت ابعادی عالی دارد . از آنجایی که در مقابل آتش قدرت مهار دارد در کاربردهای الکتریکی استفاده می شود و به خاطر چسبندگی وویسکوزیته پایین راحت قالبگیری می شود .

تعرفه گمرکی پلاستیک های مهندسی

کد تعرفه گمرکی پلی استال POM K300 ، 39071000 است .

کد تعرفه گمرکی مواد پلی اکسی متیلن  POM-NCH2320، 39071000 است.

کد تعرفه گمرکی پلی کربنات ، 39074000 است.

کد تعرفه گمرکی نایلون 6 و 6-6 ، 39081090 می باشد.

جهت مشاوره واردات هر نوع پلاستیک مهندسی/ خرید پلاستیک مهندسی با گروه بازرگانی افشین کرمی تماس حاصل نمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *