افزایش قیمت پلی اتیلن امریکا در ماه آوریل

افزایش قیمت پلی اتیلن امریکا در ماه آوریل

در روز 9 مارس 2021 شرکت  Dow Chemical  اعلام کرد که از روز یکم آوریل 2021 قیمت های پلی اتیلن رزین خود را حدود 9 سنت در هر پوند در امریکا افزایش دهد.

این شرکت در نامه ای که برای مشتریان خود منتشر کرده است اعلام کرده افزایش قیمت 9 سنت در هر پوند ، علاوه بر 7 سنت افزایشی در گذشته است. مقامات این شرکت برای اظهار نظر درباره ی این نامه برای پاسخ گویی در دسترس نبودند.

شرکت Equistar Chemicals نیز در طی نامه ای که برای مشتریان خود ارسال کرده است شرح داده است که از روز یکم آوریل 2021 قیمت پلی اتیلن های رزین این شرکت در کشور امریکا در حدود 6 سنت در هر پوند افزایش خواهد داشت.

در نامه ای که در 5 مارس منتشر شد اعلام شد در این شرایط هم چنان عرضه ی پلی اتیلن در همه بخش های صنعت با محدودیت رو به رو می باشد.

نکته ان است که افزایش 6 سنتی در هر پوند علاوه بر افزایش 7 سنتی اعلام شده در گذشته می باشد. افزایش 7 سنتی در تاریخ 1 مارس اعلام شده است.

به گزارش یکی از منابع آگاه بر اساس ارزیابی هایی که صورت گرفته است تمامی قراردادهای داخلی درباره ی انواع گریدهای پلی اتیلنی که در 3 مارس برای ماه فوریه بسته شده اند ، به علت محدودیت در عرضه و تقاضای بالا از سمت مشتریان ، این افزایش 7 سنتی در قیمت ها را تجربه خواهند کرد.

به گزارش این منبع بازاری که در این برهه از زمان شاهد آن هستیم محدود ترین بازار در طی 20 سال گذشته می باشد.

در تاریخ 8 مارس ، در بازارهای صادراتی ، قیمت نقدی برای انواع پلی اتیلن امریکایی مانند پلی اتیلن سبک در میزان 1830 تا 1852 دلار در هر تن (FAS هیوستون)، پلی اتیلن سبک خطی بوتن در میزان 1654 تا 1676 دلار در هر تن (FAS هیوستون) و پلی اتیلن سنگین قالب بادی در میزان 1642 تا 1664 دلار در هر تن (FAS هیوستون) ارزیابی شده اند.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *