مواد 10733 – فروش و تامین

مواد 10733 یکی از گرید های اكريلونيتريل بوتادين استايرن یا ای بی اس است. این مواد توسط پتروشیمی قائد بصیر (گلپایگان) در ایران تولید می گردد.

همان طور که می دانید ای بی اس ها دارای کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف هستند و به علت همین پرکاربرد بودن بسیار مورد توجه و ضروری هستند.تامین مواد 10733 نیز به عنوان یکی از این گریدها ضروری می باشد.

درباره ی مواد 10733 چه می دانید ؟ آیا می دانید که چه کاربردی دارد و در چه زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرد ؟

ای بی اس 10733 دارای کاربرد ورق می باشد.

مواد 10733 - فروش و تامین

مواد 10733 و به طور کلی انواع ای بی اس ها یک سری مزایا و معایب دارند که لازم است قبل از استفاده و خریداری آن ها به این موارد توجه داشت.

مزایا

مزایایی که این ای بی اس ها و از جمله ای بی اس 10733دارند را به شش دسته تقسیم می کنیم : ای بی اس ها دارای سفتی و مقاومت ضربه ای بالا وچشمگیری هستند.مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت این پلیمر در مقابل تنش های محیطی و عدم ترک خوردگی در زمان تنش ها از ویژگی های خوب دیگر آن هاست.

اما این پلیمر پرکاربرد و پرمصرف دارای یک سری معایب نیز می باشد از جمله ی ایجاد سم در فرآیند تولید و مقاومت پایین این مواد ای بی اس زمانی که در مقابل شعله قرار می گیرند.

نحوه ی تامین مواد 10733

ای بی اس10733 یکی از گریدهای تولیدی پتروشیمی پتروشیمی قائد بصیر (گلپایگان) می باشد که این مواد در بسته بندی های 25 کیلوگرمی تولید و عرضه می گردد. این بسته بندی ها به شکل جامبو و کیسه هستند

کاربرد مواد 10733

ای بی اس ها به دلیل قیمت نسبتا مناسب شان و به علت وزن پایین و قابلیت تزریق شان باعث می شود تا در کاربردهای گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرند. مثلا در ساخت قسمت های مختلف خودروها گرفته تا اسباب بازی ها و لوازم پزشکی.

این ویژگی های خاص موجب شده است تا کاربردهای فراوانی برای ای بی اس ها به وجود بیاید.

موارد ایمنی

در زمان استفاده از مواد ای بی اس باید از قرار دادن این مواد در معرض حرارت های بالا اجتناب کرد پرا که این مواد در معرض حرارت بالا قابلیت اشتعال دارند.درباره ی ای بی اس 10733 نیز این موارد باید رعایت شود.

نحوه نگه داری

از مواد ای بی اس باید در مکان های خشک و خنک نگه داری شود و در معرض باران ، شعله و نوسانات دمایی قرار گرفته نشود.

مواد 10733 یکی از ای بی اس های پرکاربرد توسط شرکت بازرگانی افشین کرمی تامین می شود. جهت اطلاع از نحوه ی تامین ، قیمت و جزییات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *