صادرات شلنگ یکبار مصرف قلیان

شلنگ یکبار مصرف قلیان موجب شده است تا دیگر از شلنگ های کی بار مصرف سنتی استفاده نشود و استفاده از این شلنگ ها بسیار ارزان تر و به صرفه تر از روش های سنتی است.

از گذشته تا کنون مصرف قلیان در بین مردم رواج داشته است.

در گذشته از شلنگ های قلیان سنتی استفاده می شد اما استفاده از این شلنگ های سنتی معایب خاص به خود را داشت.

به عنوان مثال زنگ زدن ، قایل شست و شو نبودن ، قیمت بالای ان ها از جمله ی این موارد بود.

با گسترش استفاده از قلیان در کافه ها ، رستوران ها و مصارف خانگی و لزوم توجه بیشتر به امور بهداشتی تولید کنندگان سعی بران داشتند تا شلنگ های یک بار مصرف را به جای شلنگ های قلیان سنتی جایگزین کنند.

از جمله ی مزایای شلنگ های یکبار مصرف قلیان آن است که این شلنگ ها به علت یک بار مصرف بودنشان بهداشتی هستند و توسط افراد مختلف استفاده نمی شوند و این مور باعث می شود تا از انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری شود.

همچنین مزیت دیگر این شلنگ ها در مقرون به صرفه بودن یا به عبارتی مناسب بودن به لحاظ قیمتی است.

 

از مزایای دیگر شلنگ های یکبار مصرف که استفاده از آن را آسان تر می کند سبک بودن به لحاظ وزنی در مقایسه با نوع سنتی آن می باشد.

این شلنگ ها به لحاظ محکم بودن مقاومت خوبی دارند و در عین حال در مقابل له شدگی انعطاف پذیری لازم را دارند و به این علت که در ساخت ان ها از فلزات استفاده نشده است هزگر دچار زنگ زدگی نمی شوند.

شلنگ یک بار مصرف قلیان علاوه بر مزایایی که ذکر شد که باعث تسهیل استفاده از قلیان می شود ، امکان صادرات به کشورهای همسایه را نیز دارد.

صادرات شلنگ یک بار مصرق قلیان به کشورهای همسایه موجب ارز آوری برای کشور می شود و همچنین موجب می شود تا اشتغال زایی در این بخش صورت بگیرد.

شلنگ یک بار مصرف قلیان در سایزهای مختلف 120 سانتی ، 170 سانتی ، 110 سانتی یا 180 سانتی در رنگ ها و طرح های مختلف تولید و عرضه می گردد.

برای پیدا کردن بازارهای صادراتی مناسب برای صادرات شلنگ یکبار مصرف می توان به کشورهایی که به ان ها صادرات قلیان ، توتون و تنباکو صورت می گیرد توجه کرد چرا که شلنگ یکبار مصرف قلیان از جمله ملزومات قلیان محسوب می شود و با توجه به مزایایی که این محصول دارد به سرعت مورد توجه و فروش قرار خواهد گرفت.

از جمله ی این کشورها می توان به کشورهای روسیه ، عراق ، ترکیه و افغانستان اشاره نمود.

جهت اطلاع بیشتر از نحوه ی صادرات شلنگ های یکبار مصرف با شماره ی 09195131342 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *